pondělí 13. července 2015

Travel TAG


Já prostě miluji cestování a zrovna vám chystám článek o Paříži s patřičnou dokumentací, což není jen tak. Takže si v mezičase, aby to tu nezelo takovou prázdnotou, dáme Travel TAG o sedmi otázkách, kterém zodpovím. Tak se dozvíte něco více o mně a mé vášni - cestování.



Kolik zemí jsi navštívila?
14... Prozatím jen Evropa :(. Ale snad se to příští rok zlomí a konečně vyletím z kontinentu dále než přes moře do Anglie :D

Proč cestuješ?
Za prvé miluji focení, a toho si na cestování užiju dosyta, za druhé miluji cizí jazyky a kde na ně narazit nejlépe než v cizích zemích :D a za třetí prostě miluji odjakživa poznávat nová místa, kultury, zvyky, hudbu, lidi. Takže cestování je prostě jasná volba a obrovská vášeň. Myslím, že splňuji všechny požadavky.

Oblíbené město nebo země?
Řekla bych, že co se týče oblíbeného města, tak nedávno na plné čáře vyhrál Londýn. A země, řekla bych, že prozatím Španělsko. Miluji španělštinu a opravdu jsem se ve Španělsku vždycky cítila úžasně, ať jsem byla v kterémkoli městě. Ta atmosféra, vzduch, lidé, prostředí. Moje srdcovka.

Nejlepší vzpomínka z cest?
Páni, to se snad ani nedá. Těch je. Ale asi když jsem byla poprvé ve Španělsku. Byla jsem tak neskutečně nadšená. Po všech těch letech učení se šj, milování jejich hudby a škemrání, abychom tam jeli, jsem tam najednou byla. Myslím, že jsem v životě nebyla tak nadšená z cesty. Jednou to asi něco trumfne, protože mám mnohem větší cestovatelské sny-cíle. Ale prozatím vede tato první cesta do Španělska a každý její moment.

Nejlepší věc koupená v zahraničí?
Suvenýrů mám dost, ale nikdy jsem z žádného nebyla nějak vyloženě na větvi. Tady na to budu muset jít asi spíš z praktického hlediska. Před lety v Itálii jsem objevila dokonalé skřipce, které sedí na moje dlouhé a husté vlasy. Skvěle do nich šli zamotat. A nikde jinde jsem je neviděla. Tak jsem si jich koupila zásobu a mám je do dneška a skvěle slouží. Takového nákupu vážně nelituji.

Rada pro ty, kteří chtějí cestovat, ale myslí si, že nemůžou?
Pokud opravdu chcete cestovat, tak ti kdo se bojí, přestaňte! Pokud se vám má něco stát, tak se vám to stane i doma. Ti, kteří si myslí, že nemůžou kvůli penězům, tam už záleží na tom, co jsou vaše skutečné priority. Já si radši nekoupím nové boty nebo drahé šminky a našetřím si na výlet. Vždycky to nějak jde, jen se musí opravdu chtít.

Cestovní příslušenství, které si s sebou vždy bereš?
Když nebudu počítat klasiku jako mobil a dostatek spodního prádla :D, tak rozhodně nikdy neodjedu bez foťáku, něčeho, kde můžu poslouchat hudbu a polštářkem za krk. Na tom neslevím. Většinou si ho někde narvu, i když letím letadlem.

Tak to by byly moje odpovědi. A co vy? Jak jste na tom s cestování? 

2 komentáře:

  1. velmi zajímavý TAG :) taky ráda cestuju, ale zatím jsem navštívila jen pár zemí:D
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog, napsala nějaký hezký komentář a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag :) Cestování taky naprosto miluju. Naprosto mě fascinuje cizí kultura a architektura, ale ze všeho nejvíc lidé. Asi před týdnem jsem třeba potkala vysoko v horách mladou hezkou černošku, která seděla na skále a dlabala meloun. Po době rozpačitého váhání jsem se zeptala, jestli si ji můžu vyfotit, a byla jsem nadšená, když ona byla nadšená :D
    Londýn taky zbožňuju! Ten snad ani nepotřebuje komentář, je to tam úžasné. Hrozně ráda bych ho navštívila ve steampunkovém období, ale na to už je bohužel pár desetiletí pozdě... :D Ale v neděli tam na týden odjíždím a nemůžu se dočkat :)
    Skřipce jsou super! Není nad to přivést si z cest něco praktického :D

    OdpovědětVymazat